2014. július 7., hétfő

Filmajánló

Hello!
Eléggé unatkoztam így korán reggel, ezért filmnézéssel töltöttem el az időt, mint Sara-nak nekem is tervbe van véve jó néhány film nyárra. Most fejeztem be azt a filmet, amit igazából nem terveztem megnézni, de mégis megtettem. :)

Családi üzelmek (+16) - én nem tartottam be 


A dílereknek is vannak elveik. David (Jason Sudeikis) csak rászoruló családanyáknak vagy szorgos éttermi alkalmazottaknak árul, de gyerekeknek soha. És bízik benne, hogy ha mindig kispályás marad, nem érheti baj. De persze téved. Méghozzá nagyon nagyot.

Egyszer, egyetlen egyszer néhány környékbeli kamasznak segít megszabadulni az elvonási tünetektől, azok erre kirabolják, és ő nem tud elszámolni sem az anyaggal, sem a pénzzel. Hogy jóvá tegye a hibáját kénytelen egy nagy szállítmányt áthozni Mexikóból. Szerencsére a jó szomszédja, egy cinikus sztriptíztáncosnő (Jennifer Aniston) és két züllött kiskorú (Emma Roberts, Will Poulter) segít neki: úgy tesznek, mintha családi túrán járnának, de a lakókocsi csempészáruval van tele. Az ötlet jó - a kivitelezés viszont elképesztő következményekkel jár...

Személyes vélemény: 
Anya egyik barátnőjétől hallottam erről a filmről, de a címét nem mondta meg nekem akkor. Kíváncsiságból mentem rá a címére és a hozzászólásokban megtaláltam a 'Vágod csótány?' mondatot és rájöttem, hogy erről a filmről beszélt Evelin. :) Nem volt olyan durva, simán végignéztem, szerintem értelmetlen rá a +16, mert aki akarja úgyis meg fogja nézni. A másik családon én meghaltam, az a nő.... Nem szeretek sokat elárulni, de szerintem érdemes megnézni, nekem jó kedvem lett tőle. 

Tartalom:
David drogdíler, de kiskorúaknak nem ad el. Kap egy munkát, ami keretében Mexikóból kell egy két tonnás adagot csempésznie. A szomszédjával, Rose-zal, a házban lakó fiúval, Kenny-vel, és egy csavargó lánnyal, Casey-vel indulnak el. A 'főnöke' egy másik pasi nevét adja meg és így kiderül, hogy attól a csávótól lopja így a drogot. A család találkozik Fitzgeraldékkal, miközben hazafelé tartanak. Közben ez a Pablo akárki a nyomukban van, Kenny-t megcsípi egy pók - elég kényes helyen - és nem érnek vissza időre. De végül minden full happy lesz, a csaló pasit elkapják és a 4 emberből egy család lesz.

Előzetes:


Jó filmnézést! :)

Otika

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése