2014. augusztus 6., szerda

Kritika #7


Kinézet:
Kezdjük a fejléccel, ami egyetlen egy felirat nélküli kép. Nem megfelelő a mérete, nem mutat jól. Amúgy sem vagyok oda meg vissza az animéért. A rendszeres olvasók modul borzalmasan fest a fejlécnek titulált izé  alatt. Ha valaki megnézi lehet, hogy rögtön ki is lép. A többi modul - megjegyzem 3 - rosszul van elrendezve. Nekem irritáló, ha mindkét oldalon modulsávot látok. Akkor fogadom el, amikor az illetőnek/illetőknek számtalan dolog van kirakva, amik fontosak is. A rólam/rólunk címmel ellátott modult alulra kéne elhelyezni. A többit pedig vagy balra, vagy jobbra rendezni. A tartalom betűtípusa lehetne más, mert ez így kis mértékben, de olvashatatlan. A háttér na az egyszerűen hányingert keltő. Ez is egy kép, ami ráadásul nincs úgy beállítva, hogy ne görgessük az oldallal együtt. Kérlek, válasszatok valami egyszerűbbet!!! A szöveg betűtípusa olvashatatlan és ocsmány. A batűtípusok nem illenek össze. Tegyük fel, hogy van egy üveg citromlé, egy tábla csoki és egy tál borsó nálatok. Külön-külön mind jó - a citromlé limonádéként -, de együtt, összeturmixolva borzalom. Értitek, nem? Csak itt még az is közrejátszik, hogy a szöveg betűtípusa amúgy sem szép.

Bejegyzések:
Ha jellemeznem kéne egy szóban, akkor azt mondanám, hogy borzalmas. A szöveg - mint már említettem - olvashatatlan. Nincs sorkizártra állítva - ezen a blogon sincs, de most nem ez a lényeg -, ami számomra irritáló, mert így hullámban megy a sorok vége. A második harmadik 'Társszerkesztő' című bejegyzésen - meg hát a többin is - én nem tudtam eldönteni, hogy sírjak vagy nevessek. Nem akarom átbeszélni, szerintem mindenki rájön magától. #facepalm

Összesítve:
#na_most_mit_tegyek_hogy_ne_legyen_sértődés_
10/ egynagyonnagyonjóinduatú 2-es csak ezért, mert az ismerőseim vagytok
DE! lehetnék rosszindulatú is, mert a Seiryu-nak vagy minek nevezett szerkesztő eléggé, hogy is mondjam megsértett a flegma tinipicsa kifejezéssel! Nem akarok semmit rosszat, de teljes design átalakításra szorultok, mert más erre szerintem azt mondaná, hogy minősíthetetlen.

Fogadjatok meg egy tanácsot!
Olvasható legyen a betűtípus, ne legyen 1000+1 fajta! Egy oldalra legyenek rendezve a modulok, tegyetek ki képet szereplőkről, ami alá leírjátok a nevét! Rendeljetek fejlécet design blogokon, ha kell szívesen segítek - eltekintve attól, hogy az egyik drága mivel illetett engem -, vagy segít nektek valamelyik itteni szerkesztő, mert ez így nulla!

Nem akartam senkit sem megbántani, de ez saját vélemény, először is ez volt a véleményem! Ha megbántottalak titeket a szavaimmal, akkor nem annyira sajnálom, csak nagyon kicsit, mert nem bírom, ha ok nélkül akasztanak rám ilyen-olyan jelzőket! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése