2014. április 6., vasárnap

Bemutatkozás + munkáim - Sara

Hi!:) Bemutatkozás... Hát, ez mindig olyan, hogy hosszú, és semmilyen. Éppen ezért szeretnék rövid lenni, nincs kedvem a semmiről csacsogni. Október környékén kezdtem el blogolni, akkor volt egy történetes blogom, és egy designos ami úgy eltűnt, mint a másik. Akkoriban lusta voltam, és nem is volt sok kedvem hozzá, amolyan 'magasról teszek mindenre' életérzésem volt, ezért akkoriban össze is csaptam a dolgokat.
Most jelenleg ezzel együtt 2 blogom van ( KATT ide a másikért ), és ezekkel elég sokáig szeretném húzni. Nem nagyon van mit mondanom, ezért itt van néhány eddigi munkám. Keep calm - os, szereplős, és feliratos képeket és kritikát vállalok:
Ez az első ilyen képem, Tina blogjára készült

Ez saját, mert hát magunknak is kell valami

Unatkoztam

Itt egy szintén árnyokolós, szereplős kép, amihez egyszerűen
nem találtam jobb betűtípust, ezért kénytelen voltam ezt választani

Na, ez szerintem nagyon rossz lett, egy szereplős kép akar lenni, ahol a vágás is szörnyű,
az effektről meg ne beszéljünk...
Direktbe készült, hogy lássátok az árnyékolást, meg a feliratot amit tudok csinálni



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése