2014. április 9., szerda

Bemutatkozás - Timii + Munkák

Sziasztok!
Gondoltam, ha már csatlakoztam én is a blog szerkesztőihez, akkor én is írok egy ilyen "bemutatkozó szöveget", hogy legyen fogalmatok a létezésemről :) Már jó két éve vagyok a blogger világban. Főleg történetírásban vagyok jártas, több blogom is van, de amit aktívnak nevezhetek az ez: (katt). Mindig is szerettem videókat szerkesztgetni, csak úgy unalomból, vagy barátaim szülinapjára. Egyre népszerűbbé vált, hogy a történeteknek legyen egy trailerük, és gondoltam kipróbálom magamat benne. Bár eddig még nem sok megrendelésem volt, az a kevés ember meg volt elégedve a munkáimmal.

Egyik saját blogomhoz készült

Szintén saját részre készült

Sam Wilberry részére készült az Álmokon Túl c. blogjára

Szintén Sam Wilberry-nek készült egy novellához

Cailin R. részére készült Black Rose c. blogjához

Nos, ennyi lett volna. Ha szeretnél rendelni oldalt megtalálod az e-mail címem, és hogy mit kell elküldened ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése