2014. április 21., hétfő

Kritika #2 - Sara


Kinézet:
Jaj. Már nem azért, de ez az egész...
Briana T. szép fejléceket szokott készíteni, de szerintem ezzel nagyon mellélőtt. A mérete nagyon nagy, már majdnem egy négyzet! Ráadásul még ez is a háttér. Legalább ne úgy állítottad volna be, hogy miközben megyek lefelé a csaj követ. Nagyon idegesítő, nekem elhiheted.
Értem én, hogy a HTML kódok menők, meg hú, meg hű, de azért azokat is ésszel kell csinálni. Nekem nem tetszik, hogy a képek hirtelen eldőlnek, csakúgy, mint az oldalak. Apropó, a menü. Azonnal állítsd át, mert így nem csak borzalmas, hanem egyszerűen katasztrófa. A modulok ezekben a kis dobozokban kerestem, de nem nagyon találtam egy olyan helyet, amivel passzolnának. Ezeknek sorrendjét pedig egyáltalán nem értem. Összevissza van az egész. Nagyon rossz, elveszek bennük. Kiszúrják a szemem azok a 'jelentkeztem ide' és 'jelentkeztem oda' képek. A tudomásom szerint, azt nem legfelülre szokták tenni, hanem vagy alulra, vagy egy külön oldalra. De nem felülre! Választhatnál egy szebb betűtípust címnek, ez olyan semmilyen. A színre már nem mondok semmit, azok alapból nem passzolnak semmihez. Főleg a chat. Van olyan, ami átlátszó. Egy színe se megy a témához. A linkeket sem értem, miért pont rózsaszínek. A moduldobozka világos barackszín, a chat fekete, a bejegyzés címe piros, a modulcím pedig fekete, a menü színe szürke. Semmi összefüggés. A felesleges dolgokat vedd ki a modulsávból, nem illenek oda.
Azt ajánlom, hogy nagyon gyorsan kérj fel valakit, aki igényes designt csinál, hogy ezt teljes mértékben alakítsa át.

Történet:
A fogalmazásoddal semmi gond nincs, bár arra figyelj, hogy mikor párbeszéd van, oda nem teszünk pontot.
Itt rosszul írtad:
-  Akkor jó. - puszit nyomtam..
Itt pedig jól:
- Soha ne hagyj el - búgta a pulcsimba.
Ezekre figyelj. Persze van ahol kell pont, de ez a kettő példa pont olyan volt, ahova éppenséggel nem.
Hosszúak a fejezetek, ráadásul egy héten belül hozod őket, amiért csak gratulálni tudok. Nem olyan régóta írod ezt az egészet, még is olyan sok rész van kész... Hűha. Ha én ilyet tudnék csinálni, annak borzasztóan örülnék.


Remélem nem bántottalak meg a szavaimmal, nem az volt a célom!:)
xx Sara

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm, igazán építő jellegű kritika volt, annyira örülök neki, mert tanulni tudok belőle! :) Próbálom ecsetelni a blog kinézetének a hibáit egy rövid időn belül. :) Igen, eléggé kuszaság meg összevisszaság jellemzi az egészet... Azt hiszem, kissé elragadott a hév! :P
    Köszönöm szépen a dicséreteket is, hálás vagyok mindenért! :)

    SamWilberry xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja, és plusz pont, hogy sikerült kissé megnevettetned, feldobnod az esti szomorkás hangulatom ezzel a mondattal: "Legalább ne úgy állítottad volna be, hogy miközben megyek lefelé a csaj követ." Ez nagyon jó volt, muszáj volt nevetnem! :) Még egyszer, KÖSZÖNÖM!!!

      SamWilberry xx

      Törlés