2014. április 27., vasárnap

Kritika #4


Kinézet:
Amint először megláttam az oldalt, el kellett mosolyodnom a fejlécen lévő lány láttán, hiszen nagyon cuki.:) Vagyis nekem az. A fejléc tetszik, semmi baj nincs vele. Bár a szereplő picit jobban ki lehetne emelve, mert majdnem beleolvad a háttérbe. 
A színek jók, a háttér megy mindenhez, viszont az látszik, hogy a fejléc rózsaszínes, de a designél elkanyarodtál a lilához, de ez nem nagy baki, alig lehet észrevenni. A modulok is jók, a chat nagyon jól néz ki. Mivel nincs sok belőlük, a sorrend is jó. Jól néz ki, gratulálok!

Történet:
Az első fejezetedben már találtam hibát. Kihagytál néhány vesszőt, sőt volt, hogy kisbetűvel kezdted a mondatot! Inkább olvasd át miután kész vagy vele, és ezek a véletlenek (remélem azok) nem fognak előfordulni. Nem tudom, hogy most én vagyok a hülye (oké, az tény, hogy a földrajzi tudományom hiányos..), de nem igazán értem, hogy az első részben, mennyit értesz azon a "pár száz" kilométeren, mert a következőben azt írtad, hogy reggel indultak, és este 6- kor érkeztek. Oké, lehet, hogy nem pont ennek kéne feltűnnie, viszont valami oknál fogva ez kiszúrta a szemem. A többi részekben is hemzsegnek a hibák, ezért szerintem az jót tenne, hogyha bekapcsolnád a helyesírás ellenőrzést.


xx Sara

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése